Zmiana w obsłudze klientów MOPS w Leżajsku

  • 24.02.2021, 14:30 (aktualizacja 26.02.2021, 10:06)
  • Tomasz Płaza
Zmiana w obsłudze klientów MOPS w Leżajsku logo MOPS

UWAGA ZMIANA W OBSŁUDZE KLIENTÓW MOPS W LEŻAJSKU

 

Od dnia 1 marca 2021 r. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku stopniowo przywraca bezpośrednią obsługę interesantów celem złożenia wniosków o:

  • świadczenia rodzinne,
  • świadczenie z funduszu alimentacyjnego,
  • świadczenie dobry start „300+”,
  • świadczenie wychowawcze „500+”,
  • świadczenie „Za życiem”,
  • Karta Dużej Rodziny
  • dodatek mieszkaniowy,
  • dodatek energetyczny,
  • świadczenia z pomocy społecznej

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku mogą począwszy od dnia 26 lutego 2021 r. umawiać się telefonicznie na wizytę w MOPS celem złożenia wniosków od dnia 1  marca 2021 r. pod numerami telefonów:

Pomoc społeczna: 17 2420497, Dodatki mieszkaniowe:535285982

Świadczenia rodzinne: 17 2402870

Interesanci będą obsługiwani od dnia 1 marca 2021 r. wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na konkretny dzień i godzinę.

Celem szybkiej i sprawnej obsługi interesantów niezbędne jest punktualne przyjście na umówioną wizytę. Ewentualne spóźnienie może spowodować konieczność wydłużonego czasu oczekiwania, a nawet nieprzyjęcie w określonym dniu spóźnionego klienta.

Interesanci, którzy pomimo ustalonej daty i godziny nie będą mogli przyjść do MOPS, proszeni są o wcześniejsze powiadomienie telefoniczne na ww. numery telefonów bądź poprzez wysłanie e-maila na adres [email protected] 

Klienci, którzy umówią się na złożenie wniosku zobowiązani są z należytą starannością wypełnić wniosek, do wniosku dołączyć kserokopie wymaganych dokumentów, a oryginały okazać do wglądu pracownikowi przyjmującemu wniosek.

Klient po wejściu do budynku jest zobowiązany zdezynfekować dłonie oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu i przestrzeganiem zasad bezpieczeństwa sanitarnego.

Informujemy, że do urzędu będą wpuszczane tylko osoby umówione, bez osób towarzyszących.

Jednocześnie informujemy, że dla klientów nadal będzie dostępna skrzynka zlokalizowana na zewnątrz na drzwiach wejściowych do budynku, do której można składać wnioski i pozostałą korespondencję, bez konieczności umawiania się na wizytę. Wnioski oraz inną korespondencję można też składać za pośrednictwem operatora pocztowego.

Zachęcamy do korzystania z dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej takich jak: portal [email protected], bankowość elektroniczna, portal PUE ZUS, platforma ePUAP lub pocztą elektroniczną na skrzynkę [email protected]

Tomasz Płaza

Załączone pliki do pobrania (1)

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.


Pozostałe